بهترین خودروهای چینی بازار ایران، قیمت و آپشن

با ورود خودروهای چینی به بازار ایران، انتخاب بهترین خودرو در ایران با چالش همراه است. بازار خودرویی کشور، پس از ممنوعیت و تحریم واردات، به صورت انحصاری در تسلط خودروهای چینی است.

خودروهای چینی متنوع با کلاس‌های مختلف به کشور وارد می‌شوند که انتخاب از میان آن‌ها را دشوار می‌نماید. از این رو، در این مطلب از وب سایت یکتا یدک به بررسی بهترین خودروهای چینی بازار ایران می‌پردازیم.

بهترین خودروهای چینی بازار ایران

به دلیل اینکه بازار خودرو ایران با خودروهای چینی تسخیر شده است، شاهد افزایش روز افزون خودروهای چینی به بازار ایران هستیم. از این رو انتخاب خودرو برای خریداران با مشکل روبرو است. در ادامه این بخش به معرفی بهترین خودروهای چینی بازار ایران می‌پردازیم.

بهترین خودروهای چینی بازار ایران؛ کی ام سی K7

بهترین خودرو چینی در ایران - کی ام سی- یکتا یدک

یکی از محبوب‌ترین خودروهای چینی شاسی بلند، خودرو KMC K7 می‌باشد. ظاهر جذاب و متفاوت این خودرو به همراه کابین راحت و جادار آن، توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب نماید.

از جمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سانروف، سیستم صوتی بسیار قوی، سیستم تک لمسی شیشه‌ها و.. اشاره نمود. موتور 1.5 لیتری کی ام سی به همراه گیربکس اتومات 6 ساعته 2 کلاچه، سبب شده است تا تعویض دنده بسیار نرم و راحت باشد.

شاید برای شما جالب باشد:  تفاوت خودرو بسترن B30 با B50، بررسی مشخصات، مزایا و معایب

بهترین خودروهای چینی بازار ایران؛ چری تیگو 8 پرو

بهترین خودرو چینی در ایران- چری تیگو 8 پرو- یکتا یدک

تیگو 8 پرو از بهترین خودروهای بازار ایران است که به دلیل برخورداری از آپشن‌های متنوع و بسیار و فضای جادار داخل کابین، بسیار پرطرفدار است. حجم موتور این خودرو، 1.6 لیتر است. ظاهر جذاب و لوکس چری تیگو بر محبوبیت آن افزوده است.

این خودرو، از جمله کراس اوورهای دارای کیفیت بالا است که مصرف سوخت 7 لیتری دارد و به لحاظ فنی نیز از ویژگی‌هایی برخوردار است که در لیست بهترین خودروهای چینی بازار ایران قرار می‌گیرد.

بهترین خودروهای چینی بازار ایران؛ دیگنیتی

بهترین خودرو چینی در بازار ایران-دیگنیتی-یکتا یدک

خودرو دیگنیتی که در واقع همان دانگ فنگ ix5 است که توسط گروه بهمن وارد بازار شده است. این خودرو ابعاد بزرگ و جاداری دارد و پیشرانه آن 1.5 لیتری است.

به نسبت سایر خودروها، از قیمت مناسبی برخوردار است و ظاهری اسپرت دارد. فضای داخل کابین بهمن موتور زیاد است و به لحاظ طراحی نیز، شرایط مطلوبی دارد.

بهترین خودروهای چینی بازار ایران؛ فیدلیتی

بهترین خودرو چینی در ایران- فیدلیتی- یکتا یدک

فیدلیتی از دیگر محصولات چینی است که توسط گروه بهمن به بازار ایران عرضه می‌گردد. این خودرو درواقع همان جتور x70 چینی است که به دلیل برخورداری از مزایای همچون آپشن‌های بسیار همچون سیستم فرمان برقی، سیستم تشخیص نقاط کور و سنسور پارک عقب اشاره نمود.

عواملی همچون نحوه طراحی داخلی و بیرونی لوکس، کیفیت فنی بسیار مناسب و.. سبب شده است تا در لیست بهترین خودروهای بازار ایران قرار گیرد. فیدلیتی خودروی جادار و بزرگ است و حجم موتور آن، 1.6 است. میزان مصرف سوخت آن 7.5 است که بسیار مناسب است.

شاید برای شما جالب باشد:  راهکارهای صداگیری خودرو؛ سریع و آسان

بهترین خودروهای چینی بازار ایران؛ جک S5 فیس لیفت

بهترین خودرو چینی در ایران- جک اس 5- فیس لیفت-یکتا یدک

جک اس 5 فیس لیفت یکی از پرفروش‌ترین خودروهای چینی محبوب در ایران است که به دلیل شتاب و قدرت خوبی که دارد، توانسته است در شمار بهترین خودروهای چینی بازار ایران قرار بگیرد. پیشرانه این خودرو، دو لیتری توربو است و دارای گیربکس اتومات است.

از جمله آپشن‌های جک S5 می‌توان به کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم استارت، ورود بدون کلید و دی لایت اشاره نمود.

بهترین خودروهای چینی بازار ایران؛ هاوال H2

بهترین خودرو چینی در ایران- هاوال - یکتا یدک

هاوال یکی از بهترین برندهای چینی است که به دلیل نحوه طراحی خاص و ویژه‌ای که دارد، توانسته است در شمار بهترین خودروهای چینی بازار ایران قرار گیرد. کیفیت ساخت این خودرو بسیار بالا است.

به دلیل ایمنی بسیار و سواری نرم و راحت، این خودرو گزینه مناسبی برای سفرهای درون شهری و برون شهری است. میزان پیشرانه این خودرو، 1.5 لیتری است و نحوه طراحی داخل کابین بسیار ساده می‌باشد.

بهترین خودروهای چینی بازار ایران؛ لاماری ایما

بهترین خودرو چینی در ایران- لاماری- یکتا یدک

از جمله دیگر محصولات چینی پرطرفدار، خودرو لاماری ایما است که به لحاظ طراحی شباهت کمی با خودرو کی ام سی K7 دارد. ظاهر داخل کابین خودرو بسیار زیبا است و با قیمت مناسبی عرضه گردیده است. از جمله دلایل محبوبیت لاماری، طراحی ظاهر آن می‌باشد.

میزان حجم موتور لاماری 1.5 لیتر است و از جمله آپشن‌های آن می‌توان به کروز کنترل، سنسور عقب، ترمز ضد قفل و.. اشاره نمود. به لحاظ ایمنی این خودرو در شرایط مطلوبی قرار دارد.  

بهترین خودروهای چینی بازار ایران؛ ام جی 360

بهترین خودرو چینی در ایران -ام جی 360-یکتا یدک

از بهترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران می‌توان به ام جی 360 اشاره نمود. این خودرو به لحاظ ایمنی از شرایط مطلوبی برخوردار است. شتاب خوب و کیفیت رانندگی آن سبب شده است تا در لیست بهترین خودروهای چینی بازار ایران قرار گیرد.

شاید برای شما جالب باشد:  مقایسه ام جی 6 با مگان

طراحی داخلی و بیرونی و موتور قوی آن از جمله مواردی است که سبب شده است تا گزینه مناسبی برای خرید باشد.

بهترین خودروهای چینی بازار ایران؛ بسترن B30

بهترین خودرو چینی در ایران-بسترن-بی-30- یکتا یدک

از دیگر خودروهای چینی در بازار ایران که از قیمت مناسبی برخوردار است، برلیانس بی 30 است. این خودرو از آپشن‌هایی همچون سیستم کنترل در سرپایینی، کیسه هوا برای سرنشینان، کروز کنترل، فرمان برقی و.. برخوردار است. پیشرانه این خودرو 1.6 لیتر است و گیربکس 6 سرعته سبب شده است تا عملکرد خوبی داشته باشد.

کلام آخر

خودروهای چینی به دلیل حضور انبوه و بسیاری که در طی سالیان گذشته در بازار ایران داشته‌اند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این مقاله از یکتا یدک به معرفی بهترین خودروهای چینی بازار ایران برای خرید راحت‌تر شما عزیزان پرداختیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *